ZIMOWY MBSR MINDFULNESS BASED STRESS REDUCTION START 28 LISTOPAD

/
/
ZIMOWY MBSR MINDFULNESS BASED STRESS REDUCTION START 28 LISTOPAD
ZIMOWY  MBSR MINDFULNESS BASED STRESS REDUCTION START 28 LISTOPAD
Moi drodzy zapraszam Was na zimową  edycję 8 tygodniowego oryginalnego kursu MBSR Mindfulness Based Stress Reduction J.Kabat Zinna
WIECZORY każda środa godzina 18.30- 21.30 start 21 listopada
🌿Jeśli poszukujesz głębokiej transformacji, wewnętrznego spokoju, równowagi, redukcji stresu, uwolnienia się od starych schematów, jeśli pragniesz żyć pełnią i bogactwem chwili obecnej ten kurs jest dla ciebie.

 

🌿Kurs otwiera dla Was wyjątkową przestrzeń do odkrywania i doświadczania siebie, do doświadczenia czym jest uważność w naszym życiu, czym jest bycie tu i teraz, jak rozkwita i odsłania się nasza obecność z pod tego, co w życiu codziennym ją maskuje, zagłusza, zasłania.

 

🌿Podczas tych 8 tygodni doświadczysz stanu w którym nic nie musisz osiągać, bo wszystko co masz jest już tu, wystarczy zatrzymać się, przerwać wędrówkę w stworzonych przez siebie pejzażach myślowo-obrazowych, pokażę Tobie krok po kroku jak to zrobić będą dla Ciebie wsparciem podczas całego procesu odkrywania który będzie Twoim udziałem.
🌿Program kursu obejmuje:

 

👌8 spotkań prowadzonych w środy
👌UDZIAŁ W DNIU UWAŻNOŚCI  sobota lub niedziela

👌materiały, skrypty, w formie papierowej oraz nagrania z instrukcjami do praktyki własnej po każdej sesji.
👌konsultacje indywidualne lub grupowe po ukończeniu kursu na życzenie uczestnika osobiste lub telefoniczne
👌dyplom ukończenia kursu
👌opiekę podczas całego procesu.

 

🌿PROGRAM
1 SPOTKANIE- Wprowadzenie do uważności.
2 SPOTKANIE – Automatyczny pilot, projekcje, przekonania podstawowe zródło stresu.
3 SPOTKANIE – Uważny ruch, świadomość ciała, dialog na poziomie ciała.
4 SPOTKANIE – Reakcja automatyczna a świadoma odpowiedź na stres.
5 SPOTKANIE – Myśli to tylko zjawiska mentalne w naszej głowie.
6 SPOTKANIE – Radzenie sobie z trudnymi Emocjami, po co one są nam potrzebne w czym nas wspierają .
7 SPOTKANIE – Uważna komunikacja czym jest w naszym życiu.
8 SPOTKANIE – Uważność chwila po chwili w życiu codziennym.

 

🌿Jeśli pragniesz przemiany w swoim życiu, dokonując głębokiej wewnętrznej TRANSFORMACJI, po której wszystko w Twoim życiu smakuje inaczej, ten kurs jest dla Ciebie.
🌿Ten kurs, jest ożywczą przygodą, jaką możesz doświadczyć w gronie osób które pragną tego samego,
w atmosferze mocy i wsparcia grupy.
🌿To podróż w głąb siebie, która zostaje przy Tobie i dla Ciebie przez resztę Twojego życia.
Ten kurs to głęboki rozwój, rozwój całej twojej istoty, to dotarcie do twojej esencji i prawdy.
Ten kurs do dar, jaki możesz ofiarować sam sobie, jednocześnie ofiarując siebie innym.

 

Kurs uważności, uczący świadomości w obszarze zarządzania stresem i znacznego wzrostu satysfakcji
ze swojego życia jest odpowiedzią na to jak żyć, by żyć pełnią.
🌿Stres jest stałym elementem naszego życia.
Nie unikniemy go, ale możesz skutecznie go kontrolować, by zadbać swoje zdrowie i życie.
Im większy stres w Twoim życiu, tym większa potrzeba samoświadomości i samoregulacji.

 

🌿Podczas kursu doświadczysz:
– Wzrostu umiejętności radzenia sobie w stresujących sytuacjach.
– Zmniejszania psychicznych i fizycznych objawów stresu.
– Nabędziesz umiejętność uważnej obserwacji myśli i emocji.
– Świadomego zarządzanie swoim życiem.
– Doświadczysz wzmocnienia postawy akceptacji siebie.
– Polepszysz relacje ze sobą i innymi.
– Zdobędziesz narzędzia do radzenia sobie z wyzwaniami dnia codziennego.
– Nauczysz się bycia tu i teraz.
– Wzmocnienia postawy życzliwości względem samego siebie i innych.
– Zwiększysz poziom zadowolenia z życia.
– Doświadczysz wzrostu świadomości w odniesieniu do tworzonych relacji.
– Zwiększenia zdolności do relaksu i odczuwania przyjemności.
– Wzmocnienia poczucia wpływu i sensowności życia i zaufania do rzeczywistości.
-Budowania poczucia stabilności, sprawczości.
-Zarządzania energią własną, monitorowanie jej zasobów czy deficytów.
-Znaczne złagodzenie objawów psychosomatycznych związanych ze stresem,przeciążeniem,wypaleniem.
-Lepsze radzenie sobie z trudnymi emocjami.
-Lepsze radzenie sobie z uciążliwymi często nawracającymi schematami myślowymi.
-Rozwinięcie umiejętności pełnej koncentracji,skupienia,zwiększenie efektywności pracy oraz nauki.
-Odzyskanie równowagi i wewnętrznego kompasu.
-Odzyskanie kontaktu ze swoją intuicją.
-Zwiększenie zdrowej pewności siebie, samoakceptacji i życzliwości dla siebie.
-Spadek poziomu lęku, niepokoju, wyczerpania i poirytowania.
-Wzrost odporności psychofizycznej oraz wzmocnienie systemu odporności.
-Rozwój inteligencji emocjonalnej.
🌿Kurs przeznaczony jest dla tych, którzy pragną:
– Zaangażować się i przywrócić utraconą energię, swój wewnętrzny spokój oraz równowagę.
– Chcą zatroszczyć się o siebie, a przez to również o innych.
– Chcą sobie lepiej radzić w stresujących i kryzysowych sytuacjach pojawiających się w życiu zawodowym i prywatnym.
-Chcą obniżyć poziom odczuwanego w organizmie stresu.
oraz konstruktywnie radzić sobie z problemami.
-Dla właścicieli firm.
-Dla psychologów, coachów, terapeutów i wszystkich tych którzy na codzień zajmują się pracą z ludźmi i chcieli by poszerzyć swoje doświadczenie o MBSR .
🌿Uczestnictwo w programie nie wymaga wcześniejszego doświadczenia. Wiek, płeć i doświadczenie życiowe nie stanowią żadnego ograniczenia dla udziału w kursie.
🙏🏻MBSR opracowany został w 1979 roku przez profesora Jona Kabat-Zinna w Klinice Redukcji Stresu Uniwersytetu Medycznego w Massachusetts jako uzupełnienie terapii medycznych i psychoterapii. Obecnie wykorzystywany jest również w edukacji i biznesie. Prowadzony jest zgodnie z międzynarodowymi standardami. Badania naukowe potwierdzają, że udział w 8-tygodniowym programie redukuje stres, łagodzi objawy psychosomatyczne, np. bezsenność, wysokie ciśnienie, zmęczenie. Wspomaga leczenie wielu chorób, zmniejsza podatność na depresję. Pozwala lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami. Pomaga lepiej radzić sobie z uporczywymi myślami i zamartwianiem się.
Skuteczność programu od ponad 30 lat potwierdzają badania naukowe na całym świecie.
Badania te wskazują, że MBSR realnie zmienia jakość życia uczestników.
Program opiera się na technikach medytacji świeckich.
Dostarcza narzędzi do obserwacji siebie i otoczenia, z ciekawością bez oceniania.
Rozwija odporność na wszechobecny stres i kryzysy.
Uczy jak zachować równowagę w pędzącym świecie.
Już po kilku dniach praktyki tworzą się nowe połączenia neuronowe w mózgu.

 

🍃Cena za cały kurs (34.30 h) wraz z materiałami:
950 zł
🍃zniżka rodzinna 100 zł
Jeżeli jedyną przeszkodą jest cena, proszę o kontakt:
‼604-16-16-70
Istnieje możliwość rozłożenia płatności na 3 raty
Osoby powtarzające kurs 60 % ceny
Liczba miejsc ograniczona do 16 osób w grupie.

 

🍃O PRZYŁĄCZENIU SIĘ DO GRUPY DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ.
oraz wpłata 350 zł rezerwacyjna.
🍃ZGŁOSZENIA POD NUMEREM TELEFONU 604161670 lub mailowo
kasia.jogin@gmail.com
Dzwoń i pisz w razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości 🙂
🙏🏻Prowadząca: Katarzyna Jaguszewska-Nadrasik

 

CERTYFIKOWANY NAUCZYCIEL MBSR certyfikat wydany przez INSTYTUT for MINDFULNESS BASED APPROACHES W NIEMCZECH oraz
POLSKI INSTYTUT MINDFULNESS
Członkini Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli MBSR I MBCT
wykładowca Polski Instytut Mindfulness. POLIM w ramach uważnego ruchu inspirowanego yogą
Dyplomowany nauczyciel Hatha Yogi, Medytacji, Pranayamy z 25 letnim doświadczeniem,
Certyfikowany Yoga Coach, Meditation Coach.
Coach Uważności/ Mindfulness
Dyplomowany nauczyciel medytacji Vipasana- Insight, Mindfulness.
Nauczyciel rozwoju duchowego, osobistego.
Dyplomowany Międzynarodowy Coach w duchu Zen Coachingu

Prezes Instytutu Świadomego Życia „Here & Now”.

Twórca miejsca pełnego mocy i rozwoju: duchowego, osobistego Yoga & Mind.
Na codzień pracuje z klientem indywidualnym, szkołami uczelniami oraz grupami biznesowymi w obszarze wdrażania technik mindfulness, zen wspierając ich rozwój oraz meta kompetencje.
Szczęśliwy i spełniony człowiek, matka, żona, kobieta.
💛Serdecznie zapraszam Katarzyna Jaguszewska Nadrasik
www.yogaandmind.pl
LoVe Mindfulness LoVe Life